niedziela, 26 maja 2013

Sci Fiction

Cześć!
To, co zobaczycie poniżej, przerośnie wasze najśmielsze oczekiwania! Albo ogarnie was lek, albo będziecie się śmiać do rozpuku. Przedstawiam konie rodem z Sci Fiction, lub po prostu - z kosmosu :)


Prócz tych koni, przygotowałam również inne konie z kosmosu, jak np.

Konie wodne:
Koń pustelnik: 
 
 Rodzinka fryzów:
 A to? Nazwijcie go jak sami chcecie :D
Nie wiem czy zauważyliście też, że dodałam sobie takie piękne połączenia kolorów, także eksperymentowałam to na koniach :) Oto kilka z nich:



To na razie tyle! Zajrzyjcie jeszcze do zakładki z końmi, bo to co tu pokazałam to nie wszystko ;)                  Pozdrawiam, kucyk9!

4 komentarze:

  1. Szczena opadła :) Podasz link do kreatora ? A tak w ogóle suuuuuuuper blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi, pochlebia mi to :3
      linku nie podam, cii... tajemnica!

      Usuń
  2. Spoko, jak tajemnica to tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z resztą, jeśli robisz podobnego bloga, to myślę, że szybko sama dojdziesz, gdzie to tworzę ;) ale serion nie mogę powiedziec, bo inne nie mówię, bo nie chcę, ale to pokazała mi moja przyjaciółka i nie kazala nikomu gadać :(

      Usuń